18 Eylül 2014 Perşembe

Pembe Çiçek



Ağlıyordum...
Dertlerin birikip,yine bardağın taştığı anlardan biriydi
Tek başıma loş sokakta yürürken bir çiçeğe gözüm ilişti
Koparıp aldım elime,üzüntüme eşlik etsin diye
Ona derdimi anlattım ,belki beni avutur ümidiyle
Çok açık pembeydi rengi,sevimliydi,imrenilesiydi
Ben anlattıkça o hep sustu,en yakın dostum misali
Yaka süsü gibi iliştirdim onu göğsüme,
Ona değer verdiğimi anlasın diye
Bütün gün durdu orada sessizce
Şimdi en sevdiğim kitabın arasında muhafaza ediyorum
Bana bir süreliğine de olsa mutluluk vermesinin ödülü olarak 
Yıllarca gözümde değerli kalsın diye

Minik 



10 yorum:

  1. ayyyyy ne nazik duyarlı yazmışsın.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın :) Hayatta hep değer vermeye değecek dostlarımız oljr umarım :)

    YanıtlaSil
  3. yorum harika canım o arada bloglar yarışıyor.net ile ilgili tubitaka mesaj attım sponsormusunuz diye . olmadıklarını soylediler

    YanıtlaSil
  4. deeptone:ayyy teşekkür ederim,beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. YALNIZLAR RIHTIMI :ben de bu hoş yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Deren : teşekkür ederim,ben de öyle umuyorum,çok fazla umudum olmasa da...

    YanıtlaSil
  7. nihal baysal kocer : teşekkür ederim :) mesaj alınmıştır,bu duyarlılığınızdan ötürü kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. gülay Cansever :bende de senin gibi güzel bir iç olsa keşkem :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...