27 Aralık 2014 Cumartesi

Bir Noel Öpücüğü (A Christmas Kiss)



Herkese merhaba,

Dün akşam ilerleyen saatlerde uykum gelmiş olsa da iyi direndim :)
Çünkü film izlemek istiyordum,vaktimi uyku ile mahfedemezdim ve de etmedim.
Listemde olan ama zaman itibariyle beklettiğim filmi izledim
"Bir Noel Öpücüğü (A Christmas Kiss)" Çok şirin,anlamlı,saf ve temiz
duyguların yaşandığı bir film.
Başrollerde Elisabeth Röhm, Laura Breckenridge ve Brendan Fehr var.
Konusuna gelince ; Arkadaşları ile buluşmaya giderken asansörde kalan Wendy
o an asansörde olan adamı korku ile öper. Öptüğü bu adam ise müdürünün uzatmalı
sevgilisi çıkar.
Sonunda gerçek sevgi kazanır.Keyifle izlediğim ve sonunda musmutlu uykuya dalmamı
sağlayan bir fimdi.İzlemenizi önemle tavsiye ediyorum.

"Bir şeyi gerçekten istediğinizde,önünüze hangi engel çıkarsa çıksın,kaderinize yazılmışsa
yani olacağı varsa mutlaka olur ve iyiler mutlaka kazanır"

Sevgiyle kalın...

Minik

4 yorum:

  1. deeptone: izle mutlakaaaa,çok güseelll :)

    YanıtlaSil
  2. Alıntı çok hoş :) Afişi güzel filmleri severim, unutmayıp izlemek dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  3. işte tam benim tarzım film =)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...