10 Aralık 2014 Çarşamba

Çalışıyorum Ben :)




Herkese Merhaba
Son zamanlarda blogumu ihmal ettiğim gerçeği var.
Sebebi de şu ; iş ve sektör değiştirdim  ve benim açımdan çok farklı bir alan;uluslar arası ticaretle ilgili.
Yıllar yıllar önce benzer bir iş yapmıştım,ama bu seferki çok geniş kapsamlı.
Daha yeniyim ,alışma devresi diyebiliriz.
Ülkemizde işleyen sistemle diğer ülkelerinki farklı tabi,ben de onlara ayak uydurmaya çalışıyorum,ufaktan ufaktan  :)
Bir yandan da kendimi geliştirmeye çalışıyorum,anlayacağınız artık kendime odaklandım,
beynimden birçok gereksiz şeyi silerek…

Size bir sır vereyim mi ? Aslında bunu çoğunuz biliyordur
“mutlu olmak için güzel insanlar biriktirin”
Yıllar sonra bu sözün ne kadar doğru olduğunu yaşadım.
Allah karşınıza güzel insanlar çıkarsın hepinizin.

Bütün bunların yanında en güzel şey artık cumartesi ve pazar günleri çalışmıyorum,
önceleri tuhaf geldi.Eeee yıllardır bırakın cumartesileri pazar günleri bile arada sırada çalışıyordum sektör gereği :(

Şimdilik hayat böyle gidiyor,dua edin bana olur mu ? Herşey güzel devam etsin…

Hepinize mutlu günler ve mutlu yarınlar diliyorum,

Sevgilerimle


Minik

7 yorum:

  1. Allah yardimcin olsun insallah mutlu devam eder yasamin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim senin adına, hayırlı uğurlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun, her şey çok güzel devam etsin:-)

    YanıtlaSil
  4. yeni işin hayırlı olsun. Allah utandırmasın :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun yeni işiniz. :)
    Allah bozmasın İnşaallah..

    YanıtlaSil
  6. Yeni işin hayırlı olsun canım darısı başıma :)
    Bu arada blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...