28 Aralık 2014 Pazar

Paris Sevdası



Hepinize merhaba,

Bugün güneşli bizim buralar...
Aileyle yapılan sabah kahvaltısından sonra,anneyle rutin pazar alışverişini takiben, 
kendimle baş başa kalmaca modundayım :)

Benim içimde hep Paris ve Amerika hayali vardır,inşallah gerçek olur.
Hani "ölmeden önce yapılacaklar" listesi vardır ya,ben öyle bir liste yapsam
kesin ilk sıralarda bu iki yeri görmek istediğim yazılı olur :)

Şu anda fotoğraftaki balkonda kahve içiyor olmayı çok isterdim.
Hayal etmesi bile güzel.Arada bir sanki o anı yaşıyormuş gibi imgeleme
yapmak iyi oluyor,belki bir gün gerçeğini yaşamak umuduyla.
Bu güzel hayalden sonra,kendimi güzel bir parça dinleyerek ödüllendirdim




Mutlu pazarlar diliyorum hepimize

Sevgilerimle

Minik

4 yorum:

  1. Paris, New York, Roma,.. O kadar çok ki benim de görmek istediğim şehirler :/ Ama listebaşı elbette Paris. Müzeleri, sokakları, kiliseleri ve tabii köprüleriyle rüya şehir. Sanat dolu. Aylak aylak sokaklarında kaybolmak ve Morrissey'in "I'm Throwing My Arms Around Paris" şarkısını mırıldanmak istiyorum :D Umarım bir gün herkesin dileği gerçek olur.

    YanıtlaSil
  2. o balkon harikaymış yaaa !!:)
    parise ben de gitmeyi çok istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım. Manzara süper. Olmaz diye bir şey yok. Şöyleee bir geçmişe git. Asla olmaz dediğin ve ummadığın anda olan şeyler yokmu. Kaderde varsa olmaz diye bir şey yok. İnşallah canım. Ama yanında beni de götür olurmu :)))

    YanıtlaSil
  4. ayyyy pariste olmak var tabiiii yeni yıla eyfelin altında girmeek :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...