17 Ocak 2016 Pazar

Yavuz Bingöl - Sensiz Yapamam



Merhaba,

Yorgun geçen bir haftanın sonunda,bu hafta sonunu evde geçirdim.Uyudum,dinlendim.Kısacası monoton geçti.
Televizyonda bir programda eşi ölmüş yaşlı bir amcayı izledim.Çocukları var,onunla ilgileniyorlar.Adamın maddi 
gücü de var,kimseye muhtaç değil,ama manevi olarak muhtaç.Yanında her an olabilecek insan yok.Eşinin mezarına gidip,dua edişine içim parçalandı.
Hayatın gerçeği bu... Günün birinde yalnız kalmak.Kimin,ne kadar yanımızda kalacağı belli değil ki.
İnsanın belli bir yaşa gelince yalnızlığa şimdiden kendini alıştırması gerektiğini düşündüm.
Sevdiklerinize,yanınızda olanlara zaman ayırmaya çalışın.İlerde hatırlayıp "iyi ki yaşamışım" diyebilmek için.

Hepinize sevdiklerinizle birlikte mutlu bir hafta diliyorum.
Sizleri çok sevdiğim Yavuz Bingöl şarkısıyla baş başa bırakıyorum.

Sevgilerimle

Minik






1 yorum:

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...