8 Şubat 2016 Pazartesi

Ali Denizci'den "Hayatın Bir Gerçeği"

Merhaba,

Güzel bir hafta olması dileğimle sizlere Ali Denizci'nin hayatın bir gerçeğini hatırlatmak istedim.
Diyor ki:

Sana "Normal" diye öğretilen şey; İşe gitmek için satın aldığın kıyafetleri giyip, işe gitmek için hala ödemesini yapmakta olduğun arabanla trafiğe girip, gittiğin işte ise giydiğin kıyafetin, bindiğin arabanın ve bütün gün sen işteyken boşta duran evin parasını ödeyebilmek için çalışmaktır. Bence bu zır deliliğin tepe noktasıdır.






Şöyle bir düşününce,hak vermemek mümkün değil.Zaman zaman kendimle baş başa kaldığımda
ben de böyle bir hisse kapılıyorum ister istemez... Ama her şeyden önce,kendi kendime bakabilmem,ayakta durabilmem için çalışmam gerektiği düşüncesi baskın geliyor.


Minik

1 yorum:

  1. Minimalist yaşam tarzını hissettim ben bu sözünde Ali Denizci'nin ..
    Daha az tüketirsek daha az tükeniriz...
    İhtiyaç dediğimiz şeyleri minimuma indirdiğimizde beli daha az çalışarak daha çok mutlu da olabiliriz...
    Ah bir de şu fikirleri hayata geçirebilmek konusunda birşeyler yapabilsek değil mi ?
    Ne güzel olurdu ...

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...