10 Şubat 2016 Çarşamba

Kardeşim Benim (izledim)



Merhaba,

Geçtiğimiz Pazar günü,annem kardeşim ve ben "Kardeşim Benim" filmine gittik.Annem ve ben çok seviyoruz Burak Özçivit'i.Asıl filmi izlerken onun gibi bir erkek kardeşim olmasını istediğimi farkettim.Gayet başarılı,topluma verdiği mesajlarla eğitici,her yaştan kişinin izleyeceği türden sade ve etkili,zaman zaman güldüren,zaman zaman gözlerden damlalar akıttıran çok keyif alarak izlediğim bir film.İzlemeniz şiddetle tavsiye edilir :)
Murat Boz, Burak Özçivit, Aslı Enver harika üçlü oluşturmuşlar.

2 yorum:

  1. Güzel yorumundan sonra bu filmi izlenecekler arasına kaydediyorum o zaman :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. O zaman izleyeyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...