21 Şubat 2016 Pazar

Saklı Düşler - Radyoritim - Abdullah Gölbaşı

Usta programcı yeniden radyoda

Merhaba,
Yaklaşık bir ay önce, bir gece uyku tutmadı beni.Zaten kendimle baş başa kaldığım zamanlar hep gecelerdir.Başımı yastığa koyduğumda biiirrr sürü şey düşünürüm...
Yine düşüncelere daldığım o gece cep telefonumdan radyoları karıştırırken rastladım ona.Şöyle diyordu program cıngılı: "Bu bir inanmışlığın programı,adam mutlu,adam huzurlu,adam gecelere fısıldıyor,adam gece düşçüsü,adam radyocu,hoyrat bir adamın kırdığı kadına merhaba diyor,adam sahaflardan naftalin kokulu kitaplar topluyor,adam yürekli,adam yılmıyor,her gece bağırıyor,mutlu olmak zorundasın, sen her seysin, ânı yaşamaktan başka meşguliyetin olmasın,kimseyi ikna etmek zorunda deģilsin ve sen diyor;hey dostum! kafana göre yaşa,Adamı bir kere dinlesen seversin" 
Adam,çok değerli Abdullah Gölbaşı...

Oldukça ilgimi çekti program, bitişine kadar dinledim.Bazı şeylerin yeniden önemini hissetmeye başladım.Bu sayede artık gün içinde yaşadığım problem ya da beni etkileyen durumlarda kendimi frenlemek kolay olmaya başladı.Pazartesi,Salı,Çarsamba,Perşembe 23.00'de Radyoritim.com 103.8'de...

Dinleyin siz de,valla seversiniz :)

Sevgilerimle

Minik

1 yorum:

  1. Güzel bir programa benziyor keşke saati biraz daha erken olsaydı :(

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...